A multinacionális cégek az 1990-es években komoly elvárásokat támasztottak a pénztárgépekkel szemben
A multinacionális cégek az 1990-es években komoly elvárásokat támasztottak a pénztárgépekkel szemben

A multinacionális cégek az 1990-es években komoly elvárásokat támasztottak a pénztárgépekkel szemben

A multinacionális cégeknek már az első pillanattól kezdve szükségük volt egy olyan pénztárgépre, amely magasabb tudással és több funkcióval rendelkezett, hiszen számukra a rendszeres adatszolgáltatás és a pontos nyilvántartás alap követelmény. Az online pénztárgép megjelenésének köszönhetően már ők is rengeteg segítséget kapnak egy-egy termék eladásakor, azonban fontos, hogy a NAV által alkotott előírásokat maradéktalanul betartsák. Az 1990-es években, a rendszerváltást követően ugyanis megjelentek azok a gépek, amelyek az úgynevezett cikkenkénti értékesítést is lehetővé tették, ennek köszönhetően pedig az adatok elektronikusan is könnyedén feldolgozhatóak voltak. Ezt követően pedig már a számítógépek is bekapcsolódtak az értékesítésbe, meg az online pénztárgép rendszerek, így a gyártók számára fontossá vált, hogy a gépek könnyedén összeköthetőek legyenek az elektronikus eszközökkel. Így a számlázás és a készlet nyilvántartás is sokkal könnyebbé vált, a leltározásról már nem is beszélve. A nagyobb cégek ennek köszönhetően pedig hajlandóak voltak akár nagyobb beruházásra is.